Monday, December 8, 2014

орчин үеийн сэтгүүл зүй 1

  • 1. Хүмүүнлэгийн Ухааны Их СургуульОрчин үеийн сэтгүүл зүй Ерөнхий ойлголт
  • 2. Хэвлэлийн рекламын орлого буурч, онлайных өсч байна
  • 3. Хэвлэлээр мэдээлэл хүлээн авч буй байдалDaily Newspapers – Өдөр тутмын сонинPaid newspapers – Төлбөртэй сонинFree newspaper – Үнэгүй сонин
  • 4. Уламжлалт хэрэгсэл яагаад халагдах болов?• Бизнесийн шалтгаанҮнэгүй хэвлэлүүд бий болж, онлайнаармэдээллийг илүү, түргэн шуурхай дамжуулахболсон.• Хэрэглэгчдийн нөлөөШинэ үеийнхний мэдээлэл хүлээн авах дадал,зуршил өөрчлөгдсөн. Мөн бүх мэдээллийгбиш өөрт хэрэгтэйг “сорчлон” унших боломжбүрдсэн.
  • 5. Уламжлалт хэрэгсэл яагаад халагдах болов?• Өртөг ба орлогоБайнгын сэтгүүлч биш идэвхтэн бичигчдийнтусламжтайгаар мэдээллийн агуулгыг бэлтгэхболомж бүрдэв. Мөн онлайн реклам нь цагхугацааны хувьд хязгаарлагдмал биш,хүртээмжийг ч нарийн тооцох боломж олгохгэхчлэн илүү уян хатан нөхцөлтэй тул орлогынболомжит эх үүсвэр болж байна.
  • 6. Иргэний сэтгүүл зүй• Мэдээллийн анхдагч эх сурвалж болно.Үйл явдал, үзэгдэлд оролцсон хүн өөрөөмэдээллийг түгээх тул ам дамжсан яриа,бусдаас сонссон, хүлээн авсан биш анхдагч эхсурвалжийн мэдээлэл байна.
  • 7. Иргэний сэтгүүл зүй• Хараат бусХэвлэл мэдээллийн байгууллагууд эдийнзасгийн хувьд болон өөр ямар нэг байдлаараливаа хүн, байгууллагын хараат болж, энэ ньмэдээллийн агуулгад нөлөөлөх болсон. Тэгвэлиргэний сэтгүүл зүй нь хүн бүрт чөлөөтэй,үзэл бодлоо хэнээс ч хараат бусаарилэрхийлэх боломж олгож буй.
  • 8. Иргэний сэтгүүл зүй• Олон ургалч үзэлҮйл явдал, үзэгдэлд оролцогч олон хүниймэдээллийг харьцуулан үзэж, хүлээн авчболно.
  • 9. Ангийн ажил• Мэргэжлийн сэтгүүл зүй үүнээс юугаар ялгарах вэ?
Эх Сурвалж: http://www.slideshare.net/khulanJ/1-16644841

No comments:

Post a Comment